Monday, September 24, 2007

Nothing interesting

I am sooo tired. This was a good weekend, but it made me tired.
On saturday evening my friend had a birthday party. It was nice hanging out there with all her gay friends :) Later in the evening we went out dancing and that was so much fun! I did nothing else besides danced and let me tell you, I was not dry when I went home. I was so sweaty that it looked like a drowned cat! But it was worth it, dancing out all the negative energy.

On sunday evening me and the birthday girl went to see the swedish comedian Jonas Gardell. I really liked the show, although I thought that the one I saw a couple of years was better, but we still got a good laugh :)



(picture taken from www.sundsvall.nu)

6 comments:

........ said...

Med risk för att bli uttjatad här, så vill jag säga det igen. Du väcker många svar i mig. "Dansa bort den negativa energin" - word! Men inte bara det. För mig var det också ett sätt att plocka fram mina drömmar och min längtan, iaf på scenen.
Nåväl, kul att du hade kul! (;
Kram!

P I F F L A N said...

Det är då som dansen blir bra, när man sätter sin själ i den. Du har/är garanterat en gudinna på scenen ;)

........ said...

Jo och det hade varit lika bra med kläderna på men tyvärr var jag på fel klubbar (;

Syd said...

It's nice to have a weekend that is just fun and no hassles. It sounds as if you had a great time. I generally need to go back to work to rest up from my weekends that are so full right now.

Ella said...

Å jag älskar att dansa. Fast det var hemskt länge sedan jag gjorde det ute. Kanske skulle vara något, att dansa bort det negativa?

P I F F L A N said...

japp, det kan jag nog rekommendera :)