Monday, May 28, 2007

Next destination: Genova, Italy

Tomorrow we are leaving for Italy. I need to start packing and I need to pay my bills...but I get nothing done.... The near future is going to be two days of work and then just vacation, vacation, vacation! :) My boyfriend and I are taking separate flights (Buhuu!) as I get my ticket payed by the company (lucky me!) and he of course needs to fly as cheaply as possible, but we are going to meet up in Italy.
The places we are planning to visit are: Pisa, Elba, Florence, Venice and Milan, and I think that will be more than enough for ten days. Mmmhhh....too bad it is so damn expensive to take a ride in the gondola, otherwise I would like doing that.
I am SO looking forward going travelling again although the tought that I am running away from my life is making me a bit more unsure of why I am so excited. I guess everybody wants to get away, but I need to learn to enjoy everyday life and routines also. I don´t know, maybe this is something that everybody has a problem with? Gaah! This is nothing to think about right now, now it is just time to enjoy, enjoy, enjoy! :)
..........................
Italien, semester

7 comments:

Anonymous said...

Italien wow! Där var vi förra året på semester, hela familjen. Venedig, Rom, Verona. Vi åkte gondol och häst o vagn. Vilken upplevelse. Jag älskar Italien!
Varför tror du att du springer ifrån livet? Du tar ju det med dig. I livet reser man lite då och då. Inte bara från land till land utan också i själen. Och själen behöver också semester. Jag hade svårt att åka hemifrån när jag var liten, vem skulle rädda mamma? Men nu när jag är mer trygg i mig själv så har jag insett att hemma det är där jag är.
Njut av livet, njut av semestern. Det andra finns kvar, men känns kanske faktiskt lättare, när du kommer hem igen.
Kram!

P I F F L A N said...

nja..jag vet bara att jag älskar att resa och att jag sällan kan slappna av och känna mig lika lycklig då jag bara är hemma..det är vad jag tänkt jobba på :)
Jo, jag var nog likadan när jag var liten, måste ju finnas där för mamma.

.......... said...

Kanske har du redan rest iväg nu. Hoppas du får en underbar semester. :)

P I F F L A N said...

Tack Michelle, ska nog försöka komma med några små inlägg från Italien också tror jag :)
Kram!

Anonymous said...

Hoppas du får det trevligt i Italien blev riktigt avis när jag läste om din resa. Trevlig blogg du har ska försöka läsa mer sen.

Anonymous said...

I have always dreamed of getting on a gondola in Italy, too. Is it really expensive? How much does it cost? But then I'm sure you can find cheap thrills in Italy. Have a great getaway :)

P I F F L A N said...

I think it was about 70€ for half an hour :/ Sitting in a boring meeting, but in a few hours my vacation starts :)